Mūsų darželyje vaikučiai ugdomi pagal bendrą Švietimo sistemos patvirtintą ugdymo programą, tačiau sudarydami individualią mažylio vertinimo sistemą, taip pat mūsų darželio individualia humanistine pedagogika, kuri grindžiama dvasiniu bendrumu tarp vaiko ir pedagogo, takomi kai kurie Valdorfo ir Montessori auklėjimo metodikos elementai, taip pat STEAM -grindžiamas patirtinio, eksperimentinio ir probleminio ugdymo koncepcija.
Ugdymo procese aktyvūs turi būti visi jo dalyviai – tiek vaikas, tiek pedagogas, tiek ir tėvai.
Ugdymo programai įgyvendinti labai svarbus nuoširdus ir veiksmingas auklėtojo bendravimas su vaikučiais ir jų tėveliais. Pedagogika pripažįsta, kad pirmasis mokytojas vaikui yra šeima. Šeimoje susiformuoja požiūris į žmones, aplinką, pasaulį.
Tėvai ir pedagogai turėtų bendrauti tarpusavyje, kartu rūpintis vaikais, kalbėtis apie jų problemas, džiaugsmus, kad vaikai matytų, kokie šilti yra auklėtojų ir tėvų santykiai.
Bendradarbiaudami su šeima pedagogai turi šeimą įtraukti į aktyvų bendravimą su grupe, nes tai viena iš pagrindinių sąlygų, nulemiančių vaikų ugdymo sėkmę.
Darželyje vyksta įvairūs užsiėmimai :
I-nį- meninės veiklos
II-nį -skaičiavimo pamokėlės
III-nį -muzikos veiklos
IV-nį -anglų kalbos pamokėlės (dvi grupės)
V-nį -dailės pamokėlės.
Darželyje mes švenčiame įvairias šventes: atmintinas dienas, gimtadienius. Kiekvieną dieną, du kartus, jei leidžia oro sąlygos, einame į lauką (turime erdvų kiemelį prie darželio, arba einam pasivaikščioti į miestą) . Skatiname vaikų imuniteto stiprinimą, lauke daug laiko praleidžiant sportuojant ir žaidžiant judrius žaidimus.